Bombing of the U.S. consulate in Benghazi, killing ambassador in response to the ‘abuser film’

Posted on September 12, 2012

0


Was the U.S. consulate in Benghazi bombed, Tuesday evening, at the hands of armed demonstrators, protesting the film offending the Prophet.

Insurgents fired rockets (RPG) at the consulate building, killing U.S. Ambassador Christopher Stevens, who was present at home at the time of the attack, as well as the killing of three other staff members, as fire destroyed the entire building.

This came in the context of angry reactions hostile to the United States in Egypt and Libya, against the film offending the Prophet (p).

مقتل السفير الأمريكي في قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي قصف القنصلية الأمريكية في بنغازي

Posted in: Uncategorized